در حال بارگذاری
امام جمعه آشخانه:

هر رأی دفاع از راه شهیدان کربلاست

شماره خبر : 786 - https://asreatrak.ir/short/NKQpA

امام‌جمعه آشخانه گفت: امروز هر رأی یک نیروی مؤمن انقلابی ولو منتقد در انتخابات ریاست جمهوری، دفاع از راه شهیدان کربلا است.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد شریعتی نژاد در خطبه نمازجمعه این هفته به مناسبت آغاز سال قمری گفت: اگر در صدر اسلام، حکومت سراسر عدل امام علی (ع) به‌درستی بعد از غدیر اجرا می‌شد جریان فساد حکومت بنی‌امیه پیش نمی‌آمد که بعد از ۵۰ سال در کربلا امام معصوم ع را با ۷۲ نفر از بهترین انسان‌های روی کره زمین با فجیع‌ترین حالت به شهادت برسانند و بزرگ‌ترین منکر به وجود بیاید.

وی صراحتاً تصریح کرد: حرکت امام حسین علیه‌السلام برای تحقق معروف‌ها و دفع منکرات بود.

امام‌جمعه آشخانه گفت: امروز نیز منکرات فراوانی از غرب به جهان اسلام به‌ویژه کشور عزیزمان ایران مخابره می‌شود تا با این واجب مقابله کنند و لذا برای این که با انقلاب اسلامی ایران مقابله کنند و در یک جنگ تمام‌عیار فرهنگی و اقتصادی و نظامی برای براندازی حکومت اسلامی، اقدام به لجن‌پراکنی کرده‌اند.

وی ادامه داد: دشمن از طریق رواج بی‌حیایی و بی‌عفتی می‌خواهند خانواده را تهی و نابود کنند، عفت زن و مرد یک جامعه نشانه تشخص و اعتبار اجتماعی و فرهنگی جامعه اسلامی است.

امام جمعه آشخانه ادامه داد: امام علی علیه‌السلام می‌فرمایند بهترین عبادت در سایه عفاف تحقق می‌یابد و ثمره عفت صیانت مرد و زن و خانواده از بی‌بندوباری است و اگر کسی بگوید می‌خواهم اندام و زیبائی‌هایم را در معرض دید دیگران بگذارم باید بداند سخت در اشتباه و در دام فتنه‌های شیطانی افتاده است.

شریعتی‌نژاد تصریح کرد: یکدیگر را سفارش به معروف‌های زندگی اجتماعی بکنیم و از منکرات اجتناب نموده تا عفیفانه بدون تأثیرگذاری از غرب و بدون حب و بغض انتخابی اصلح در حدشان ملت انقلابی ایران که شایسته عزت و اقتدار و شرافت است نمائیم.

امام‌جمعه آشخانه خاطرنشان کرد: به هوش باشید و بیدار امروز رأی یک نیروی مؤمن انقلابی ولو منتقد؛ دفاع از راه شهیدان کربلا است، همه حضور یابید و نیت عبادت کنید و به فرد اصلح انقلابی رزمنده دفاع مقدس رأی دهید.

انتهای خبر/صدیقی

0 نظر

ارسال نظرات